Brändikujundus

Brändi või kaubamärgi peamiseks mõtteks on enda ainulaadsetele väärtusele keskendudes  edendada edukat äristrateegiat ja julgustada tarbijaid konkurentide asemel enda kasuks valima. Edukas bränd on selline, mis kõnetab tarbijaid kõrgemal tasemel. Tähtis on meeles pidada, et brändi edukus sõltub eelkõige mainest. Selleks, et püsida edukana ja populaarsena on brändi ülesandeks kestvalt vastata tarbija ootustele ja vajadustele. 

Vajalikud etapid brändi loomiseks või ümberkujundamiseks

1. Alustame algusest ja teeme kodutöö: viime läbi turu-uuringud selleks, et tuvastada, mis on hetkel turult puudu, kes on sinu konkurendid ja kliendid. 

2. Kristalliseerumisfaas: antud etapis kujundame ülevaate sellest, millist brändi sina tahad, millist nime sinu bränd kandma hakkab, milline on selle sõnum ja miks peaksid tarbijad just sinu brändi kasuks otsustama (USPs – unique selling points).

3. Loovprotsessi käivitamine: brändi visuaalse isiksuse kuvandamine. Selles etapis loome sinu logo, n-ö käekirja ja slogani. Lisaks sellele valime välja värvid, kirjaviisid ja esitlusvormid.

 4. Digi jalajälje ja kontaktpinna loomine: töötame välja meediastrateegia, mis lähtub sinu brändi omadustest, sõnumist ja eesmärkidest. Seda öeldes keskendume sotsiaalmeediale, kaubapakendile, kodulehele või e-poele ja su brändi imidžile. 
5. Kogupildi kokkupanek: viimases etapis toome kõik eelnimetatud komponendid kokku: sisu, strateegia, veebikujunduse, disaini ning brändi imago, et valida just su brändile täiuslik kontsept ja lasta su bränd maailma valla! 

3 erinevat viisi brändi ülesehitamiseks

Tootekeskne mudel

Kliendikeskne mudel

Visioonikeskne mudel 

Scroll to Top